Åh fyyyy!

Påminn mig om att aldrig mer äta julbord och sen bege mig till Cleo och rocka loss på dansgolvet, min mage pallar inte riktigt det, den känner sig konstig fortfarande...
Annars var det trevligt, vi (alla på jobbet alltså) åt julbord på Brasseriet och det var gott, fanns tom oxfilé! Fast skinkan smakade inte riktigt julskinka, det var ju lite dumt.
Sen drog de flesta av oss till Cleo och hade trevligt, jag måste ha varit extremt snygg också eftersom jag blev fotad av inte mindre än 4 olika vimmelfotografer.. *s* Ska snoka rätt på något kort sen och visa, nu har dom väl inte hunnit upp.
Jag fick dansa också, jag älskar att dansa när jag är ute, bara det är hyfsad musik. Nu finns det ju dessutom två dansgolv, glad nyhet! :) Eller ny och ny, det är väl gammalt för de flesta, men jag har inte varit på Cleo på typ 5 år eller nåt, så för mig är det nytt..
Nä, börjar vara för trött (inte full faktiskt, drack bara det vi fick på julbordet, dvs en äcklig jävla halloncider och en skitgod drink) för att tänka ordentligt, ska nanna kudden nu!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Fasiken ha alla haft julfest med jobbet igår, haha! Henrik var också iväg, n kompis till oss och ja ett par till vad jag vet ;)

Postat av: Marlene

Kul :) Vi ska på julbord och se Ronny Eriksson på nordkalotten ikväll :)

2006-12-16 @ 12:01:06
URL: http://busbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback