And the work continues...

jag
Jag är så enormt snygg när jag målar.. Gamla trasiga byxor och ett fult gammalt linne. Huckle på huvudet för att skydda mitt nytvättade hår.

 Glasögon måste man ha när man ska rolla taket, det blir lätt en massa vita prickar i ögonen annars.

2Målaren

Min söta lilla hjälpreda, som dock i det här läget mer stjälpte... Upptäckte sen när jag rollade var hon hade målat att all färg som låg under följde med i små fina klumpar.. *suck* Jaja, det blir spackel på det nu och så två nya lager färg.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Tycker inte kläderna va så himla fula! å ibland stjälper hjälpredor... en gång när syrran va liten putsade mamma fönster. rätt som det var doppade syrran bullen i saften och började kladda på fönsterrutan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback