Jag har köpt cykel!

Wiii! Nu ska här utflyktas! En Solhaga deluxe, jätteskön att cykla på och med 7 växlar, så man svischar fram som i en dröm. :)
Senare åkte vi och köpte cykelstol som Alma har provåkt en sväng och imorgon ska vi kika på en cykelkärra på väg till Piteå. Jag har verkligen verkligen känt behov av en cykel den här sommaren, det är ju apjobbigt att åka buss och gåendes tar man sig ju inte så himla långt om man vill hinna få ut nåt av dagen också.
Dessutom har duktiga mamman köpt cykelhjälm åt sig själv! Man måste ju föregå med gott exempel, nu är ju Alma så stor att hon börjar ha koll på sånt.


Fincykel



Kommentarer
Postat av: maria k

åh vad fin cykel du har köpt då! jag ska nog köpa en till nästa sommar...jag har en supergammal cykel, iofs rosa och fin (jag har målat själv) så den SYNS ju men den är så TUNG.
DU! jag jobbade ju idag som jag antar du förstår så jag ville inte gå ifrån tanten även om det bara var några meter!!!

2006-07-04 @ 21:40:51
Postat av: deleine

ÅÅÅh jag är lite avis, vill åsså ha en cykel....

Postat av: minna

visst är det härligt med en rejäl cykel? :) jag köpte en crescent förra sommaren o det känns fortfarande som ny! :) hoppas utflykten o invigningen av kärran idag blev lyckad. BF idag men ingenting på G :(

2006-07-06 @ 18:45:28
URL: http://minnapinna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback