Sådär..

Nu har vi vart på K-rauta och köpt färg, benvitt till v-rummet (Miika fick välja) och beige till sovrummet + chokladbrun fondvägg, det kommer att bli sååå fint! Det var nådigt tungt att cykla hem sen dock, typ 30 liter färg och spackel + Alma i cykelkärran, och så Freja i cykelsitsen. Mina ben är döda just nu, det blir en lugn dag imorgon känner jag.
Har tillbringat eftermiddagen med att rensa ut det gamla linneskåpet som bara tar upp plats och är förvaringsställe för enorma mängder skräp, nu ska det väck, har lagt ut annons på Blocket och redan fått svar, nu hoppas jag bara det blir budgivning så priset blir lite högre. Jag är sugen också på att byta ut tv-möbeln, just nu har vi en stor typ bokhylla med plats för tv och sånt, jag är less på att den är så stor. Förändra förbättra eller hur var det nu igen? Miika vill byta soffor, han vill ha en med divan, så det kanske står på tur?

Kommentarer
Postat av: deleine

Jaha vad ska du ha för skåpet då??? Eller vad har folk bjudit???
Du får juh tänka på att jag ska snart flytta så jag behöver massor med möbler *ler*

Postat av: deleine

Jag har redan hittat anonsen, men jag måste nog passa... Det var väldigt fint hade gärna tagit det om jag inte insett att jag faktiskt ska på semester och just köpt en patapum...

2006-07-16 @ 09:42:20
URL: http://deleine.blogg.se
Postat av: minna

tack för grattis :) det är så skönt att vara hemma. allt gick superbra, som du nog läst. skoj med nya väggar o möbler! visst är det kul att göra om hemma? :)

2006-07-16 @ 14:50:46
URL: http://www.minnapinna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback