Sjal på stan..

Idag har jag varit lite udda känns det som.. Barfota promenerade jag in till stan med resten av familjen. Liten Freja i regnbågsrandiga Girasolen. Folk stirrade nog mer än vanligt tror jag. Nästa gång blir det kjol så jag blir ännu lite mer hippie.. *s*


Det blev en bra dag hur som helst, jag hade tre saker jag ville få gjort; köpa en jeanskjol, ny bikini samt en present åt Lo som fyller år och har kalas imorgon.
Allt detta lyckades jag med! En fin ganska mörk kjol från Gina Tricot, en skitsnygg brun bikini som passade perfekt från Lindex och så valde Alma en bok åt Lo på Barnvagnen. Dessutom utan att behöva kuta runt i tusen butiker, allt bara fanns rakt framför näsan på mig nästan. :)

Kommentarer
Postat av: Lisette med Alice & Lo

Trist att kalaset blir inställt :( Alice har pratat om Alma, vi måste ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback