Sovrummet dårå

Sovrummet dårå

Vår kamera är rätt tydligt helt sämst, vi har inte bubblor som flyger runt i luften hemma (iaf inte jämt).
Men, såhär ser det iaf ut i sovrummet just nu. Lite kalt och trist ännu, men väggarna är apsnygga! Den mörkt bruna väggen är fondvägg. Nästa vecka hoppas jag kunna låna mig en bil så jag kan åka och köpa material till en sänggavel, ska bygga en sån 
HÄR sänggavel typ, klädd i ofärgat linne, men den ska förlängas på sidorna så jag kan skruva fast två hyllor som sängbord också. Mitt emot sängen står en byrå som är målad i vitt med rosa/blå knoppar, den tänkte jag måla om i nån naturvit färg så den passar in bättre i rummet.

Kommentarer
Postat av: jenny med Yuna & melvin

Hittade hit via minna, vilket fint sovrum...mysigt! Jag älskar brunt! Har du två döttrar alltså? Vart bor ni?

Postat av: Sonja

Är ditt andra namn Martin Timell eller!? Jättefina väggar! Och dom där bubblorna är stämningsfulla. Du har väl sett disneys Robin Hood, när Marion och Robin står vid en damm och det flyger omkring sånt där? *romantik i kvadrat*

2006-07-31 @ 09:17:03
URL: http://burriburr.webblogg.se
Postat av: Lisette med Alice & Lo

Fint! Vi ska nog också göra en sådan sänggavel men jag är mest sugen på en bredare så man använder ovansidan som sängbord...

Har jobbat natt, ska sova. Tyvärr kan jag ej komma på torsdag, ska och hälsa på dagis och sen stormiddag. Krama sötungarna!

2006-08-01 @ 07:29:14
Postat av: Kristina

Lisette: Jag börjar också fundera på en bredare faktiskt, vi får se vad det blir i slutändan. :)

2006-08-01 @ 08:21:11
URL: http://kramkalas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback