Ikeeeea! Och köksmöbler!

Yeah! Äntligen har vi hittat köksmöbler på blocket! Snygga och till ett vettigt pris!


På fredag drar jag och mamsen till Ikea! Jag ska inte shoppa så mycket stort, tänkte försöka hitta några snygga lampor till hallarna och vardagsrummet, en köksklocka och typ nya glas, vi har ju sönder våra glas stup i kvarten och det är ju fan dyrt att köpa nya här i stan.
 Värst var när alla våra colaglas (4 st) rök på minde än 10 dagar. Freja hade sönder två (drog ner dom från bordet samt diskbänken) på typ 3 dagar och sen pajade jag ett och Miika ett. Typ cola-glasens förbannelse eller nåt..
Julklappsshoppningen är snart klar, måste bara beställa almanackor till M:s päron samt till min far och så hitta nåt litet åt ungarna så är jag färdig sen. Försöker övertala M om att vi inte behöver ge varandra presenter. Har suttit och svettats med budgeten men det ser helt okej ut, jag tror vi klarar oss rätt fint trots alla extrautgifter.
Efter jul ska vi nog lämna in datorn på rensning, totalblåsa den och ominstallera allt, M:s pappa har gjort det på nåt stort ställe, typ elgiganten eller nåt sånt, och det kostade bara 500.-, det kan det ju helt klart vara värt. Våran är något av det segaste som finns på denna jord.
Nä, nu måste jag se ikapp lite serier som jag har spelat in, har jobbat kväll nästan varje dag de senaste två veckorna så det blir en del att ta igen...

Kommentarer
Postat av: Lillo

Vad fint med nya köksmöbler. Det vill jag också ha :) Skojigt att fixa hemma, själv känner jag noll lust just nu. Men jag längtar efter att julpynta! Nästa vecka vill vi komma till er om det finns tid. Jag hör av mig.

2006-11-21 @ 13:28:16
Postat av: Minna

Snygga köksmöbler! Men du, varför formaterar ni inte bara datorn, istället för att lämna in den? Då försvinner ju allt - och det är gratis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback