Blöjfri

Blöjfri

Jag har inte tänkt på det förräns nu, men F är ju blöjfri! Hon har inte haft blöja på typ ett halvår och det var väl i början av sommaren nån gång som jag sålde dom sista tygblöjorna (eller vi har kvar lite vikisar, men dom är bra till så mycket så dom tänker jag inte sälja).
Nu har hon dessutom börjat gå på pottan själv också, innan har man ju fått passa och hålla lite koll sådär, det får man ju nu också visserligen, men ofta så går hon självmant iväg till pottan och sätter sig när hon behöver kissa, eller så kan man be henne gå och prova och då gör hon det. Detär så himla coolt att det funkar så bra, inte hade jag trott när vi började med EC att hon skulle var helt blöjfri ett år senare!

Kommentarer
Postat av: minna

så jäkla impad.

2006-09-07 @ 09:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback