Ja, jag är konflikträdd

Jag erkänner, jag har svårt att ta konflikter. Som det där med bilstolarna. Vissa skulle väl bara ta upp dt med dom det berör, men jag pallar inte det. Jag är rädd att jag ska tappa bort mina argument i en diskussion, eller att dom ska tycka att jag är körd i skallen som ids lägga mig i och sen tala illa om mig/inte vilja ses mer. Det senare skulle bli rätt jobbigt eftersom ett av exemplen handlar om våra grannar och vi ses alltså typ varje dag och våra ungar gillar att leka med varandra. Kul då om deras föräldrar försöker undvika varann? Så jag håller mina åsikter för mig själv och gnäller av mig på mina vänner istället, som jag vet är vettiga och faktist vet hur man säkrast stoppar ungarna i bilen och så vidare. Feg eller bekväm eller vad du vill, men sån är jag. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Malla

:D

2006-09-23 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback