Jag fick svar!

Från tradera kom imorse detta mailet, det känns ju jättebra att jag fick så positiv respons! Hoppas bara att något verkligen blir gjort nu också!

"Hej Kristina.

Tack för ditt mail, våra medlemmars synpunkter är mycket viktiga för Traderas utveckling.

Det är en väldigt intressant frågeställning du för fram. Ju mer jag tänker igenom det, dess ju mer logiskt verkar det.

Du har helt rätt i att det finns en efterfrågan på könsneutrala kläder, jag tror bara att konsumeter till stor del har funnit sig i att det förekommer nästan total könsindelning i klädbutiker, och därmed även hos oss. Därför är det bra att du uppmärksammar oss på detta så att vi kan ta ställning till denna faktor här framöver.

Jag har bollat frågan med en kollega som är kategoriansvarig för just kläder, och vi ska ta en närmare titt på huruvida detta är möjligt att genomföra och om det finns ett ordentligt behov och intresse, tillräckligt stort för en helt egen kategori.

Jag kan inte lova något, då jag själv inte är beslutsfattare, men jag ska se vad vi kan göra i alla fall.

Återigen, jag uppskattar att du hörde av dig.

Hoppas att du får en fin och solig helg uppe i Luleå!


Med vänlig hälsning"

Kommentarer
Postat av: Minna

super, ju! hoppas de ändrar sidan snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback