Det blev nya skor...

idag råkade jag visst ramla in på stadium och köpa nya skor, mina gamla favvisar som jag suktat efter sen jag slängde förra paret som jag väl hade nött på i 3-4 år...

image111
The one and only...


Jag fyndade även en superfin tjocktröja på kappahl för bara 99:-, blå/vit-randig och jättemycket JAG! Så kul att hitta nåt sånt när man knappt ens letar. :)
På torsdag ska jag först och klippa mig och sen blir det mer shopping, det ska bli kul! Fick en tusenlapp mer i lön än jag räknat med, det var ju en glad överraskning. :)
Vill hitta fina somriga tröjor och så skulle det vara roligt om jag hittade några fina ballerinor att trippa omkring i, men det sistnämnda verkar vara svårt.

Kommentarer
Postat av: sussan

jag gör som du, då de blivit för trasiga är det bara att köpa nya! Love them!

2007-04-30 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback