Jobbar gnuer?

Det känns som att jag jobbar (och skriver..) som en sån nu iaf. 8 jobbdagar på raken, började i fredags. Dessutom bara dagpass, jag hatar dagpass.
På tisdag hoppas jag guppi fått in nya bobux så jag kan köpa ett par i present till Alma, på onsdag blir det minifirande här hemma, bara för släkten, på torsdag ska jag stressa järnet in till hårmodellsuttagning som börjar när jag slutar (18.00) och på fredag ska jag försöka varva ner efter jobbet...
Nu borde jag gå ut med hunden (som är på tillfälligt återbesök eftersom hennes nya matte är i Svedala) och sen knpppa sött, det blir många timmars jobb imorrn.
Fas 1-käkandet går inte heller så bra just nu, jag håller mig väl rätt hyfsat till GI, men inte så mycket som jag borde och vill göra, men jag hinner ju för satan aldrig laga mat ju. Så jag står still på samma vikt som jag legat på några veckor nu, det är frustrerande. Mina situps blev aldrig gjorda idag heller, fy på mig. Ska försöka hinna med dom imorgon, kanske framför cityakuten eller så.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som när jag jobbade på kvantum. Blir helskummt med massa jobb ibland. Nackdelen nu är att det bara är dagjobb, men ett mycket trevligare. Har hunden flyttat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback