Me&I

Hade klädparty här ikväll, kul, högljutt och dyrt... Shoppade den sjukt söta frottéklänningen/tunikan till både Alma och Freja, grönt till F och såklart rött till Alma:



Sen hade hon visst med sig lite kläder från förra årets kollektion också, så det blev röda tights och en rosa tröja med en "discoapa" på till Alma också. Sjukt stora i storlekarna, jag provade dessa två, dom var i strl 86/92 och var lite för stora... Men det gjorde inte mig nåt, dom var så himla fina så det var ju jättebra att dom passade. :)
Jag var jättesugen på den blåa molntröjan också till F, och knickersarna till mig, dom var supersköna och satt fint också, men nånstans måste man ju hejda sig, annars blir det ju alldeles för dyrt...

Kommentarer
Postat av: maria k

jag var och kollade förut på meandi hemsida och såg dessa klänningar, de är jättesnygga! alma och freja kommer vara coolast i sommar!

2007-02-05 @ 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback