Shoppinggalen..

Jag "råkade" visst slänga iväg en beställning på hm.com.. lite sommarkläder till Alma bara.. och ett linne och ett par shorts till mig.. Så det kan gå. Inte för att vi har pengar nu, men det är leverans först om typ 2½ månad, så jag har ju tid på mig att spara ihop några små slantar.
Imorgon eller på torsdag borde saccosäcken äntligen komma, det har "bara" tagit sisådär 6 veckor eller så.. Menmen, hoppas verkligen den kommer den här veckan som lovat, annars blir jag lite purken.
Nu är det dags att typ packa lite prylar till syjuntan imorrn, och sen soova. Först jobba och sen direkt till juntan, det är lite drygt faktiskt, men det är det värt. :)
Natti.

Kommentarer
Postat av: Heidi

DU är också natt uggla inatt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback