Jag blir galen!

Sen vi fick tillbaks vår dator från elgiganten (dom installerade en till hårddisk) så LÅTERden! Så förbannat jävla mycket så jag blir halvt vansinnig när jag sitter här. Det hjälper lite ibland att typ banka eller sparka till den lite, men det är ju knappast nyttigt i längden... Jag har ingen lust att åka in med den till eg heller, då tar dom väl en jävla vecka eller nåt på sig att laga fanskapet. Imorgon ska vi ändå först förbi eg och kolla om dom kan fixa det över dagen, kan dom inte det så ska vi förbi en kompis som har lovat att skruva isär den och kika lite, men hon lovar inget. Men förhoppningsvis så har vi iaf en tystare dator imorgon kväll.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Vad roligt att du kikade förbi..:-) Var ett tag sen jag var in på din blogg. Vilka sötisar du har till tjejer och de är så lik dig och varandra också..:-)

Tack förrestenn..Joo har gått ner ett par kilon på sista tiden men har en hel del kvar. *Jobbar på det* :-D

Hoppas allt är bra med er och att du fått en lite tystare dator nu..

Postat av: maria k

hejhej tack för vägbeskrivning till Leos lekland! det var dåligt skyltat tycke rjag men till slut hittade vi, det var fint där även om selma är i yngsta laget! :oD

2007-01-27 @ 20:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback