Syjunta idag!

Äntligen kan jag också gå på syjunta! :) Det var superkul, så skönt att ha flera maskiner, liite plats och så en massa bra hjälp. :) Jag fick sytt ett par byxor åt Freja (förutom muddarna, jag tänkte inte sy byxor egentligen så jag hade inga passande, det var mest för att kolla inställningarna på overlocken vilka inte var helt perfekta, men jag tror det beror mest på kniven, slipar dom den borde det gå bättre) och en provklänning åt Alma, det var ganska klurigt, men i slutändan såg det ut som en klänning iaf, nu hoppas jag bara den passar på henne, hon sov ju när jag kom hem så jag har inte hunnit prova..
Nästa syjunta ska jag försöka hinna med att få till den riktiga klänningen och så några par byxor åt Freja, hon behöver verkligen fler.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Oh kuligt med syjunta! :)
Oh, Lucas ha växt ur dom underbara byxorna han fått av er nu :S

Postat av: Heidi

Föresten hänger ni me till Leos på måndag?

2007-01-11 @ 20:05:40
URL: http://heidik.webblogg.se
Postat av: sussan

vill se en massa bilder :-)

2007-01-11 @ 22:28:38
Postat av: Lillo

Jag vill också se bilder :)

2007-01-12 @ 13:22:46
Postat av: Kristina

Nä, ni vill inte se bilder, det är bara provkläder ju, sytt i fultyger...

2007-01-12 @ 22:09:53
URL: http://kramkalas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback