Promenad och lite shopping..

Jag tog ungarna och gick på en promenad mot stan, Alma gick hela vägen själv och F satt i vagnen. Helt fantastiskt! Vi kollade när bussen hem gick och eftersom det var nästan en timme kvar passade vi på att kika in på guppi som konkat och hade utförsäljning. Det blidde en tshirt från diesel och en stentuff grön parkas åt F, jag var bara tvungen att köpa den (ni vet hur det är...)! Till A hittade jag ingenting, dels letade jag inte så noga eftersom hon har xiljoner kläder och dels var det rätt utplockat. Nåja, med 70% rabatt betalade jag bara 210:-, så det kändes som ett riktigt kap. :) Jag älskar att fynda snygga saker på rea.
När vi kommit hem gick vi genom alla vattenpölar vi kunde hitta, skitkul! Sen stannade vi på gården en stund, solen värmde så skönt och det var +10 i skuggan, över 20 i solen! Helt fantastiskt, det verar som att våren faktiskt är på väg på riktigt (peppar peppar).
På tisdag är vi bjudna på kalas och då tänkte jag faktiskt nyinviga cykelkärran ifall det är fint väder, det är ju så smidigt att ta sig iväg med den.

Kommentarer
Postat av: sussan

hejsan!
Fick du plocka fram kärran?? Så skönt att kunna knalla omkring i sneakers igen, det bästa med våren :-)

Kan jag komma och hämta t-shirten till veckan? Nån gång på morgonkvisten? tänkte promenera då O är på dagis.

kram

2007-03-29 @ 09:03:37
Postat av: Heidi

Jo jag vet ju visa som läser, och du kommentera ju/frågar ibland.. Mest att de var hur många som helst som besöker och de är inte en bråkdel som ens skriver och du kan ju inte vara alla dom ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback