Dagens

DAGENS:
Klädsel: Mjukisbrallor och ett trasigt grönt linne (det är natt ju)
Frisyr: Nyklippt och fint. 
Låt: Stars are blind kanske? Bara för att jag hatar paris och kanske nästan t.o.m. gillar den där låten på nåt plan. 
Tv: CSI om jag orkar hålla mig vaken.
Vill ha: Pengar?
Tråkigaste: Inget tråkigt idag. 
Roligaste: Freja som flummade omkring på Nolia. 

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Miika och Freja ligger där just nu.
Såg dig gråta: Minns inte. 
Fick dig att gråta: Minns inte. 
Fick dig att börja skratta: Alma som knallade omkring i pappas joggingskor.
Du gick på bio med: Miika innan F föddes.
Du gick på stan med: Sandra på Kalaset.
Skickade ett e-mail till dig: Pappa tror jag.
Skickade ett sms till dig: Miika.
Skickade ett lunarinlägg till dig: Heidi.

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja.
Bråkat med ditt husdjur: Jodå.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nä, det tror jag inte.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att förlora mina ungar.
Vill du gifta dig: Nä, inte just nu och jag tror inte jag kommer att vilja det inom en överskdlig framtid heller.
Vem hatar du verkligen: Jag vet inte?
Varit kär: Ja, och jag är det nu.
Kör du bil: Jo.
Har du ett jobb: Ja!
Gillar du att ha folk omkring dig: För det mesta.
Är du ett hälsofreak: Inte direkt. 
Är du ensam nu: I princip, alla andra sover ju.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Ovan nämnda Paris, urdåliga Boten Anna, samt Zlatan..

FAVORIT:
Rum i huset: Vårt nymålade nyinredda vardagsrum! 
Typ av musik: Shakira (pinsamt nog).
Parfym: Ingen aning 
Månad: Augusti (iaf det här året, för det är varmt!)
Mat: Kycklingfilé
Dricka: Kåla lajt. 
Godis: Choklad och naturgodis.
Tidning: Nemi.
Film: Sagan om ringentrilogin är svårslagen.
Skådis: Johnny Depp! *dregel*.
Djur: Mini-hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback