Nej jag VILL INTE svara!

Om man ringer på telefonen och blir borttryckt, försöker igen och fortfarande blir borttryckt, är det inte då rätt uppenbart att personen man ringer till inte kan/vill svara för tillfället?
Tydligen inte för vissa, som efter att ha blivit borttryckta 3 gånger på hemtelefonen sedan försökte med både min och sambons mobil 2-3 gånger/mobil, när inte det funkade provade dom IGEN med hemtelefonen ytterligare 2 gånger. När jag slutligen blev less och gick med telefonen till M (det var till honom) så han kunde ringa och kolla om det var nåt krisläge eller nåt så var det tydligen inte alls särskilt viktigt.. *less*
Hallå! Vi har små barn hemma! Tänkt tanken att något av barnen kanske höll på att somna? Eller att något annat upptog tiden så man inte hade tid att svara just då? Vi HAR nummerpresentation, det räcker med att ringa en gång så ringer vi upp sen!

Kommentarer
Postat av: deleine

hmmm det där har jag åsså sett förut.... Väldigt irriterande!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback