Uppdatering

Stockholmsresan gick jättebra, Freja sov på flyget båda vägarna, så himla skönt! Jag har shoppat tyger så jag kan sy Almas önskan, en rosa klänning, så klart i velour (inte hennes önskan kanske, men mammas favorit.. ;)), till det får hon ett par lila muddbyxor. Jag hittade underbar velour på Krabat, riktigt knalligt ceriserosa och mörkt lila, det blir jättefint! Har köpt tyger till nya byxor åt Freja också, det behöver hon.
Annars shoppade jag typ inget mer, förutom att jag var tvungen att köpa nya byxor åt mig. Reste ju med minimal packning så det fanns inte så mycket plats i väskan till prylar.
Vi var på ett lekland som Alma älskade, det var en massa klättring, en hoppborg, bollhav och lite sånt. Toppenbra! Nu finns det ju ett lekland här också, vi ska dit och kika nån dag snart.
Vi var på Junibacken också, det var jätteroligt, miniteaterföreställningarna dom hade var toppenbra tyckte Alma och Freja gillade att klättra omkring i Karlsson på takets värld. Sagotåget var nog det bästa för oss vuxna (jag och pappa).
Alma och Thea sov tillsammans om nätterna i Theas rum och jag och F sov i vardagsrummet, Freja sov som en gris om nätterna och det var riktigt skönt.
Det var nog allt, det var en kort och intensiv resa. :)

Kommentarer
Postat av: FJ

Hej, kul att ni är tillbaks! Verkar som att resan var lyckad :). Såg inlägget om ny-eller inte-jobbet, skittråkigt, men du de söker abonemangssäljare på Kurren, kanske nåt för dig??:-D

2006-12-14 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback