Just det ja..

Det blev nya bilstolar i måndags. :) En Britax Secura och en Freeway. Dom är jättefina och hittills är jag nöjd!
Det blev även en ny byrå, fast inte till Almas rum utan till sovrummet. Vi kom fram till att det var ju svårt att hitta en "josa" byrå som ju Alma ville ha, så vi köpte en fin byrå till sovrummet istället och så fick Alma välja färg själv till att måla den byrån vi hade där innan.
  
Nybyrån, den gamla innan målning (den har knoppar högst upp också, men M hann skruva bort dom innan jag fotade), och den gamla efter första vändan färg. Det blir nog ett lager till känns det som, kanske hinner vi det imorgon innan jag ska och jobba.
Jag var på stan idag och hittade massor med fint och bra. Mjukisbyxor till Alma att ha under vinterkläderna, snygga tröjor till henne och vantar till båda ungarna, samt en skitsöt top till mig själv från reastället på Lindex barnavdelning.. Det är bra att vara kort ibland.
Någon dag när jag känner mig snygg, kanske typ på måndag när jag är nyklippt, ska jag ta kort på mig i nytröjan och min fina jeanskjol så får ni se. :)

Kommentarer
Postat av: Lisette med Alice & Lo

Vad roligt med massa home styling! Snyggt! Såklart Alma valde en rosa nyans :)

2006-10-13 @ 09:49:25
Postat av: Heidi

Oh va kuligt me måling och att ni hittade en ny byrå till sovrummet! Vi är fortfarande sjuka här, men är på bättringväg, ledig nå till veckan?

Postat av: Minna

Du, Krikko! ;) jag vill lära mig hur jag kan knyta sjalen så att nora kan kika framåt. så jag kommer på sjalträff nån gång framöver... skriv gärna till mig när ni har nästa (men inte den i morgon). trevlig helg!

2006-10-13 @ 18:58:13
URL: http://minnapinna.webblogg.se
Postat av: Heidi

Okey, jag ska försöka komma ihåg nästa lördag ;) Nä, skoja bara vi kommer! Fast de hinner vi ju prata om mer i veckan! Ah, jag hoppas inneligen de blir bättre får se va de blir för porvsvar! Jo jag tänkte ringa dej här om kvällen ang de men kändes som om de var sent så de fick "vänta" :) Ja måndag låter bra, men då hänger Jeppe oxå på, så de bli inte så mycke lugn och ro ;)

2006-10-14 @ 15:00:12
URL: http://heidik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback