Fixarfrasse i stan..

Jag har värsta fixarrycket här hemma nu.. Idag har jag röjt ur datarummet och släpat ner böckerna och bokhyllan (som stod där) i källaren, plockat upp skohyllan och satt igång med ändrandet till extrahall. Jag skruvade upp påshyllan och fick upp en till gammal hylla på väggen precis bredvid datorn, där alla pryttlar förvaras, kameran, skivor, dataprogram och sånt jox. Kvarstår nu gör att få upp krokar på väggen (Heidi ska köpa när hon drar till Ikea på fredag) att hänga kläder på och att lasta in alla grejer.
Jag har dessutom hunnit med att tvätta 6 jävla tvättmaskiner och skruva ihop nya vardagsrumslampan, den är skittuff!
Nu ska jag annonsera på Blocket, har en hel del smått & gott att sälja när jag tänker efter. Måste ju finansiera nya soffor.. ;)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Oh avis.. Vill också pyssla hemma men har ingen ork just nu! :S

Postat av: Minna

Före och efterbilder, tack!

2007-02-11 @ 20:32:35
URL: http://minnapinna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback