Åh så bra!

En jobbarkompis kläckte ur sig häromdagen att hon funderade på att skaffa hund, men att hon inte ville ha en valp  för att en sån kräver så mycket tid. Så jag föreslog raskt vårt fluffmonster och hon tyckte det var en skitbra idé, så nu är Bella där! Visserligen bara på prov en vecka, men funkar det så är alla nöjda och belåtna!
Hon har katter också, men Bella är ju van sådana sen hon var valp och hängde med till stallet, så hon bara kikade lite på dom men tog det lugnt sen så katterna (som inte var lika lugna) fick tid att chilla ner.

Vi skulle kolla film ikväll, M hyrde Silent Hill. Den var halvbra sådär, men när det var 45 minuter kvar tiltade den ihop totalt och fungerade varken i dvd-spelaren eller playstationet. Så jävla störigt. Tur att jag ska in till stan imorrn så jag kan byta den.

Imorgon ska jag bara jobba på storheden en liten stund (3 timmar) och sen blir det storhandling och lite bunkring för sthlms-resan, typ tandborstar, lite burkkäk åt lillgrisen, kanske nån kul pryl att roa med på flygresan och så.

Håll tummarna för att Bella trivs hos min jobbkompis!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Håller tummarna att de går bra med bella, och ha de bra på stockholms visiten! :)

Postat av: Lillo

Hoppas det går super med Bella. Buhuuu, jag klappade inte ens henne när vi var hos er :( Hoppas Sthlmstrippen går finfint. Kram!

2006-12-02 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback