Ensamma hemma..

M & A har dragit till Finland över helgen och det är sjukt vad effektiv jag kan vara ibland. Jag har städat hela huset, dammsugit (med nya dammsugaren, en dröm!) och skurat golvet, inte bara en, utan två gånger! Nu ränner jag i tvättstugan, 4 maskiner tvätt har det hunnit bli sen jag tvättade senast, det är väl tup en vecka sen. Sängkläderna vädras på balkongen och vädringsluckorna är öppna lite varstans så det ska lukta gott härinne. :) Skönt att få vara för sig själv ibland!

Kommentarer
Postat av: sussan

åh jag älskar när det är nystädat!!
Kan du inte komma hit och dra en repa med nya dammsugaren ;-)

2006-12-30 @ 22:30:13
Postat av: Lillo

Och tänk att städenergin kommer som på beställning när man är ensam :) Så himla skönt att sen sjunka ner i soffan och se en skitfilm med gott te.

2007-01-01 @ 10:38:11
Postat av: therre

har ni köpt hus? där har jag missat något. vart?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback