Oooh en sån överraskning!

Jag har gjort en sån rolig sak idag, M önskar ju sig en saccosäck och idag var jag på EM och kikade. Där hade dom såna där stooora säckar också, helt underbara!

Och ni kan ju gissa fortsättningen. :) Jag har köpt en sån, fast enda färgen som fanns inne var illrosa och det var väl inte riktigt det jag ville ha (nog för att rosa är fint, men men...) så jag beställde en röd. Den borde komma om en vecka ungefär. :)  Miika väntar sig en saccosäck i vanlig storlek, så han blir nog överraskad, det ska bli så kul!
Vi köpte en ny dammsugare på Elgiganten, liten smidig och tystare än vår gamla. Men dyyyr.. fast den borde väl hålla ett tag.
Dessutom hittade jag jättesöta tomtegardiner, ett chokladfondue-set (inspirerad av Deleine) och 4 gulliga glöggmuggar på Hemtex. Totalt gick det typ 150:-, det är bra shoppat.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Oh dom verka ju svin härliga såg dom på tv här för ett tag sen. Hur mycke gick en sån loss på? :) Ses nå i mellandagarna?

Postat av: Anna

Kul men nya saker. Vad bidde det för damsugare? Vi har en hyfsat ny men nu önskar jag nog att den vore ännu tystare, den går ju jämt...

2006-12-26 @ 18:37:02
URL: http://spencer.blogg.se
Postat av: Minna

Hej Kristina. Nu är det såhär att jag börjar bli ÖVERTYGAD om att min bröstmjölk är värdelös :( Nora äter nämligen 2-4 gånger /natt och har gjort det ett tag nu. Har du nåt tips?

2006-12-27 @ 07:56:34
URL: http://minnapinna.webblogg.se
Postat av: Heidi

Ja vi kan ju se lite längre fram vi ska ev fara uppåt landet med skotern nästa onsdag till söndag! Va ju och köpte en pulka igår så nu kan vi alla åka, längtar till snön o vädrerna kommer hit också ;) Hoppas ni få de trevligt me film och choklad :)

2006-12-28 @ 11:01:39
URL: http://heidik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback