Hoho vad folk köper saker...

Nu är det ruljans på businessen här.. Har lagt ut lite grejer på Blocket, ett gammalt linneskåp t.ex, skrev i annonsen "Säljes till högstbjudande" och nu ringde en tjej och ville ge 1000:- för det och komma och hämta det imorrn, tidigare har jag fått bud på 500:- och 600:-. Jag som kände att jag lika gärna hade kunnat slänga ut skåpet genom fönstret typ bara jag blev av med det.. *hehe* Fläkten som vi hade innan dom bytte ventialtionssystem här har också den blivit såld ikväll, fick visserligen inte fullt så mycket för den som jag väntat mig, men samma sak där egentligen, jag hade lika gärna kunnat kasta bort den, men vill nån betala för den så sörjer ju inte jag. Har lagt ut ett heltokigt skepp vi fått av pappa en gång i tiden också, samt motionscykeln Miika köpte och trodde att han skulle använda..

Skeppet:
http://www.blocket.se/vi/8789947.htm?ca=1_9_s
Cykeln: http://www.blocket.se/vi/8789910.htm?ca=1_9_s

Jag har fått mail om båda dom också, så vi borde ju kunna bli av med dom och tjäna nån liten krona iaf hoppas jag. Nu är ommålningen hursomhelst betald när vi sålt skåpet och fläkten, det känns ju inte fel.
I skallen snurrar redan tankarna på vad mer man skulle kunna sälja, det finns folk som köper typ vad som helst, det gäller bara att hitta dom tydligen..

Kommentarer
Postat av: minna

Vi tycker hon passar att heta Nora :) Det klingar fint med Alida Andersson också, hehe.

Postat av: deleine

Båten var juh kanonfin.... Tyvär är det en för stor dammsamlare för att jag ska kunna hantera en sådan.....

2006-07-18 @ 09:06:54
URL: http://deleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback