Ännu en lista..

Utmanad av Susanne. Utmanar Heidi och Maria K i min tur.

(x) Rökt en cigarett
(x) Druckit så mycket att du spytt
( ) Krockat någons bil
( ) Stulit en bil
(x) Varit kär
( ) Blivit dumpad
(x) Snattat
( ) Fått sparken
(x) Sagt upp dig
(x) Varit i handgemäng
(x) Smygit ut ur dina föräldrars hem
(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
( ) Blivit arrestrerad
( ) Gått på en BLIND DATE
(x) Ljugit för en vän
(x) Skolkat
( ) Sett någon dö
(x) Varit till Kanada
( ) Varit till Mexiko
(x) Flygit flygplan
(x) Gått vilse
(x) Rest runt i Sverige
( ) Besökt Washington DC
(x) Simmat i havet
(x) Känt som du skulle dö
(x) Gråtit dig till söms
(x) Lekt tjuv och polis
(x) Nyligen ritat med färger
(x) Sjungit karaoke
( ) Betalat för maten med enbart mynt
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
(x) Busringt
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
(x) Fångat en snöflinga på tungan
(x) Dansat i regn
(x) Skrivit till Jultomten
(x) Blivit kysst under en mistel
(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
(x) Grillat på en strand
(x) Gått på en fest du inte var bjuden till
(x) Åkt rullskridskor
(x) Åkt skridskor

1.Något smeknamn? Näe, typ inte. En del som lärt känna mig på internet kallar mig Kixan ibland dock, men det räknas väl inte riktigt?

2. Pappas förnamn? Tord Efternamn? Samma som mitt.

3. Vilken är din favoritdricka? Hrm.. Dricker mest vatten, men helst Cola light.

4. Tatuering? Jo, för få.

5. Kroppspiercing? Färre nu än förr.

6. Hur mycket gillar du ditt arbete (1-10)? 5 kanske. Men jag är ju på väg därifrån.

7. Födelseplats: Gällivare.

8. Favoritsemesterort? Vet inte? Skulle gärna åka till Maldiverna.

9. Någonsin varit till Afrika? Nja, mellanlandat i Dubai, det är väl Afrika? ;)

10. Någonsin stulit en trafikskylt? Nix.

11. Varit med i en bilolycka? Nej, men krockat med moped och snurrat runt ensam med bil på vägen, inget hände dock.

12. A, B, C, D, DD BH-kupstorlek? C

13. 2 dörrar eller 4 dörrars bil? Det kvittar, vi har ingen bil hur som helst.

14. Salladsdressing? Ibland.

15. Favoritpaj? Smuläppelpaj.

16. Favoritnummer? 7

17. Favoritfilm? LOTR-trilogin är grym. Donnie Darko är också bra Sussan. ;)

18 Favorithelg? En ledig en?

19 Favoritmat? Lyxiga varma mackor/Lasagne/Allt med kyckling.

20. Favoritdag i veckan? En ledig..

21. Favoritmärke på kroppstvål? Palmolive

22. FavoritTVshow? Lost

23. Tandkräm? Aquafresh tror jag den heter.

24. Favoritdoft? Något vaniljigt.

25. Vad gör du för att koppla av? Tar ett bad med en oläst tidning/bok. Händer inte så ofta dock..

26. Hur ser du dig själv om 10 år? Sjysst jobb, bor i hus nånstans.

27.Vad gör du när du är uttråkad? Städar eller internetar.

28. Vem svarar snabbast? Heidi?

29. Minst troligt han/hon svarar? Vet inte.

Kommentarer
Postat av: sussan

du har bra filmsmak ;-) Synd att vi inte ses ikväll..jag är grymt risig. Blä!

2006-11-25 @ 15:54:07
Postat av: Maria K

oj såg jag är utmanad! det har jag aldrig blivit förut.
måste man svara på ALLA frågor? :-o
då får ju alla veta allt om mig...typ!

2006-11-28 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback