Less...

Nu är jag less på mitt nuvarande jobb! Vetskapen om att något bättre väntar inom en snar framtid gör det rätt drygt just nu. Enda fördelarna är att nästan alla jag jobbar med är jävligt roliga och att det mestadels är rätt lugnt på kvällarna så jag inte behöver stressa ihjäl mig, men annars finns det inte sådär jättemånga plus. Lönen är kass, övertidsersättningen nästan obefintlig och hade jag inte jobbat så mycket kvällar som jag gör hade vi fan inte klarat oss. Miika får mer pengar i a-kassa än vad jag får på det här jobbet...

Kommentarer
Postat av: deleine

Men se det positiva som kommer istället för det negativa du har nu.... Det blir snart bättre....

Postat av: Lillo

Det är skittrist att jobba för skitlön. Men det låter ju som att du fått jobbet? Hoppas det :)

2006-11-14 @ 10:30:18
Postat av: therre

var jobbar du?

2006-11-30 @ 17:01:07
URL: http://www.therre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback