Shoppinglycka!

Idag blev jag drygt 1000:- fattigare men en underbar tuff skinnrock rikare! Jag är sååå himla nöjd! Dessutom hittade jag en fin top och en skjorta på H&M som jag lagt undan till på måndag, hade inte nog med pengar nu..
Om 2 veckor ska vi till Sthlm en sväng, jag ska hälsa på pappsen, förhoppningsvis gå på sjalträff  samt köpa tyg på kalikå. Sen kan jag börja sy igen, det var jättelänge sen sist ju! Kanske jag tom kan börja gå på syjuntorna efter jul? Det skulle vara jättekul!
Eventuellt ker vi även med mor till Ikea nu på fredag, men det är lite osäkert ännu, dels jobbar jag, fast det kan jag säkert byta bort, men sen är det ju dessutom så att alla får lön den dagen så det aksnke kan vara en hel del folk?
Jag tänkte iaf shoppa lampor, vi behöver verkligen snygga sådana till hallarna och vardagsrummet. Jag vill shoppa sängram också, men dels har vi kanske inte riktigt råd (eller jo, det har vi, men då har jag inte lika mycket att spendera i Sthlm sen) och dels så är vi inte överrens jag och  om vilken vi ska ha. Jag är helsåld på malm, dessutom finns det ju snygga sängbord till också, och så finns den i ek, som byrån vi köpte nyss är i, men han gilar inte när det är "sådär kantigt". Dumma karl! Jag ska köra operation övertalning tills i vår när vi antagligen åker för att shoppa sånt. :)
Äh, nu sitter lillgrisen på databordet framför skärmen så jag har ingen aning om vad jag skriver längre. Dessutom måste jag iväg till affären och köpa nåt snask, Alma sover hos mommo ikväll och vi har hyrt film.
Adios!

Uppdaterar med bild på rocken (och nya halsduken). Inte världens bästa menmen, ni får ett hum iaf. :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Nå va de folk på ikea men inte så där ap mycke så de vart extremt jobbigt för de är ju STORT! Större än sundsvall osv. Köpte en hel del ska dit igen eller till hapiis om ett par veckor dock inte ikea mer än att lämna tillbaka hyllan! Jo de va nog åga resandet och de vart nog inte mer än en påörjning fick lite feber igår och gjorde ont men nu är de bättre, bara "lite kvar" eller hu man ska säga! Ledig nå i veckan?

Postat av: sussan

Skitsnygg!
Skulle vara jätteskoj att se dig snart!

2006-11-19 @ 12:50:12
Postat av: Lillo

Kul att shoppa! Jag håller med Miika om Malm-serien men det är för att jag är less den utan att ha haft den själv. ALLA har den ju ;)

Snygg rock :)

2006-11-20 @ 13:30:14
Postat av: Josse

Din jacka var ju hur snygg som helst! Såg den idag men sa inget. Och jaja! kom till syjuntan sen efter jul!

2006-11-20 @ 19:24:49
URL: http://skare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback