Jag har PoPat lite..

Ikväll var det medlemskväll på PoP, jag tänkte väl egentligen inte köpa så mycket och så blev det väl inte heller, men pengar gick det i alla fall. Ett par skittuffa 70-tals manchesterbyxor och en röd/vit-randig tröja. Båda åt Alma, känns meningslöst att köpa åt Freja, hon får ärva sen. Hade jag haft råd hade hon också fått grejer, men nu är det rätt fattigt..
Äh, jag skulle skriva mer, men nu har jag stillestånd i skallen, ska gå och lägga mig och kolla på Buffy-avsnittet jag spelade in inatt istället, den typ nanna kudden.

Kommentarer
Postat av: Anneli (Fru J)

Åh, jag orkade inte åka in, vi var och storhandlade och när vi kom hem vad kl halv 7, fanns det ok med storlekar?? Kan man kanske få se en bild el nåt på grejjern också? :-D

2006-10-20 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback