Könsuppdelning?

Jag skulle nyss till att lägga ut lite av Frejas och Almas gamla kläder på Tradera. Mycket unisex, eftersom jag gillar sånt bäst.
Barn ska vara barn liksom, inte uppdelade efter kön (sen att Alma just nu typ bara har rosa kläder är inget jag kan  rå för, hon blir sur och ledsen om vi försöker få på henne nåt annat, hon är inne i värsta "vara fin-perioden" och i hennes värld är allt som är rosa och/eller blommigt och glittrigt fint, allt annat är coolt typ. Oj. Lång parentes.), så det är ju skitdrygt att man utöver storlekskategorierna bara har pojk- eller flick- att välja mellan. Vad är en röd tröja med brunt tryck, eller en vit hamsterbody med röda muddar? Flicka eller pojke? Vilken avdelning jag än lägger den i missar jag ju 50% av potentiella köpare. Samma när man själv vill köpa något, det är nog mycket kläder på tradera ändå utan att man ska behöva kolla båda avdelningarna när man letar.
Nej, fram för en avdelning för unisex-kläder på Tradera, det tror jag fler än jag skulle uppskatta! Ni som brukar Tradera och håller med mig får gärna maila till dom och efterlysa en avdelning för unisex-kläder, det har jag gjort, men en ensam röst känns inte så mycket värd tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Minna

Det är sant. Det är kasst.

2006-09-14 @ 07:45:36
Postat av: Minna

Förresten, vad gör ni på sjalträffarna? Känns som man måste vara värsta proffset för att vara där :) Vilka brukar komma, kanske nån jag vet?

2006-09-14 @ 07:46:04
Postat av: Lisa

Vad heter du på tradera ;-)

2006-09-14 @ 08:52:12
Postat av: Heidi

Fan så dåligt!
Va heter du TRADERA föresten?

Postat av: Lisette med Alice & Lo

Det är väääldigt störande! Fastän jag inte handlar/säljer ngt på Tradera mer :)

2006-09-14 @ 21:55:56
Postat av: mariak

håller med dig om ovanstående
men du kristina - vad var det för adress till dom där skorna? du vet, som min syrra ska köpa till selma...bubox?

2006-09-15 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback