Bilder

43401-96

43401-95

Jag har ju sytt lite på syjunta också. Inte för att dom syns nå bra på bilderna, men det är iaf ett par mörkt petrolblå byxor med svarta muddar och så de turkosa som har rosa muddar. :) Jättefina, men jag måste nog ändå sy om lite, dom är lite väl höga i midjan och mudden känns lite stor. Dessutom är de svarta byxorna lite trasiga i sömmarna eftersom jag sydde en raksöm med svart tråd så den vita overlocksömmen inte skulle synas på utsidan. Nålen visade sig sen vara böjd och alltså har den gjort en massa små hål i tyget.. :( Känns som någon förbannelse, inget jag syr just nu blir riktigt bra, alltid är det nåt jag måste ändra på.

Avslutar med en till bild, F gillar att gå på toa med Alma och den här gången skulle dom absolut sitta tillsammans... Knäppungar..


Kommentarer
Postat av: Heidi

hehe söt bild! föresten glömde min tidning i söndags men vi kanske kan ses i veckan iaf? :)

Postat av: sussan

dom är ju jättelika ju! Det har jag inte tänkt på förut :-)

2007-02-04 @ 23:06:46
Postat av: Minna

Sötungar, ju! Inte knäppungar :) Du, vilken sida är det ni beställer tyg o mudd ifrån? Ska be Per sy :)

2007-02-05 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback