Sådärja

Nu är det nystädat och fint härhemma. :) Bilder på allt nytt får ni vänta på ännu längre, för nu har vi återigen ingen kamera, M:s föräldrar har tagit tillbaks den som vi lånade av dom. Ska se om jag kan skrapa ihop lite pengar när jag får lön och beställa en ny.

M vann en Ipod igår! Helt sjukt, nån web-tävling. Det ska bli spännande när den kommer!

Imorrn ska vi ha sjalträff här (gissa varför jag städar..), så på morgonen är det bullbak som gäller.

Apropå städning, varför är det sån skillnad på hur man gör? M tycker att han städat när han plockat rent från golven och dammsugit, jag tycker att det bara är en grovröjning liksom. När jag städar vill jag se till att det är fint överallt, jag röjer alla ytor från tjafs som ligger på dom, dammtorkar (inte allt, men det värsta iaf), stoppar saker på deras rätta platser osv. Så att det verkligen är fint i hela lägenheten, inte bara fritt på golvet. Sen tycker jag det är trevligt att skura golven också när jag städar (något M aldrig skulle få för sig), men det är inte alltid jag ids det...
Tyvärr är det oftast M som städar (enligt hans modell alltså), så det är alldeles för sällan det är sådär fint och undanplockat som när jag städat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ujuj... det därmed städningen tycker jag mig verkligen känna igen på pricken! Kanske det är en "typsk" killgrej? *s*

Postat av: Moa

Hejsan, skulle bara beratta att jag bestallt min forsta sjal idag, en ring sling. En kompis fran ett online forum som gor dem, hon ska sy upp en alldeles speciell en till mig och skicka den imorrn, sa spannande! :)

2007-03-21 @ 14:55:50
URL: http://wilhelmssonfamily.blogspot.com
Postat av: maria k

jag skrattade då jag läste om städningen! håller fullkomligt med! var även tvungen att läsa upp det du skrivit för björn, hehe.

2007-03-21 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback