Tanzen?

Tja, jag har iaf dansat ikväll, men inte så... http://youtube.com/watch?v=HHR491s3iSw
Knappast rätt låt som vann, jävla öststater som bara röstar på varann. Fast vinnarlåten var inte dålig, men det fanns bättre. Tur iaf att inte ovanstående "Tanzen" vann, då hade jag dött!

Sämst ikväll: Ett ex till mig, vi var väl ihop typ ett år för kanske 7-8 år sen..
Jag: Tjena X
Han: Öööh. Isabell?
Jag: Knappast...
Han: Men ge mig en ledtråd då..
Jag: Nä, fundera ett tag du.
Sen gick jag. Träffade på honom igen kanske en halvtimme senare och han hade fortfarande inte kommit på vem jag var...

Lite senare träffade jag en av hans polare som inte hade några som helst problem att känna igen mig. Nån som knarkat bort lite väl många hjärnceller eller?

Nå, det var iaf trevligt ikväll och promenaden hem var så himla skön, helt underbart fint var det ute!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha ja, jag är last gammal ;) Kuligt att ni hade kuligt! Vi borde dra nån kväll här så småning om! :)

Postat av: maria k

ukraina var ju bäst!!!! =0D
de hade sån himla kulig show!!!!!

2007-05-14 @ 13:17:57
Postat av: deleine

Ja jag tror Lina sa något om att du sytt i det tyget också men jag vet inte =O)

2007-05-16 @ 08:38:55
Postat av: deleine

du det uppdateras dåligt här =OP

2007-05-21 @ 12:59:55
URL: http://deleine.blogg.se
Postat av: deleine

Japp det råkade visst vara jag =OP

2007-05-23 @ 07:18:49
URL: http://deleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback