Lite av varje..

*Vår TV har kommit, den är så jävla bra, jag är kääär! Och så fin också, passar toppenbra på nya TV-bänken!

*Jag har fått jobb! Inget vidare spännande, jag ska jobba på Korvgubben, men det är ett jobb, med lön och trevliga arbetskompisar! Dessutom ligger det jättenära oss (1½ minut med cykel bara) och det är ett jobb!

*Freja håller på att skaffa sig 4 tänder på en gång. Alla i överkäken. Inte konstigt att hon varit lite grinig på sistone.

*Jag har klippt mig. Ska ta kort nån dag när jag känner mig lite snygg.

*Mitt körkort håller på att gå av på mitten, men handlingar för att fixa ett nytt är beställda.

*Jag måste se till att börja träna snart! Fast först vill jag komma in lite i jobbet så jag vet på ett ungefär hur jag jobbar.

*Vi är panka. Och mer cash kommer först om typ 10 dagar. Eller med lite tur så får mor skattepengarna väldigt snart så jag kan få det hon är skyldig mig, då ser det ljusare ut.

Det var nog allt jag kommer på just nu.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ah, häärligt med jobb ju :)

2006-08-11 @ 10:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback