Pizzakväll

och sen film, med tillhörande mörk choklad (luxurios belgian dark chocolate, det ni!) och cola light (och kanke popcorn också). Jag får faktiskt äta pizza idag (eller, jag får väl alltid äta pizza om jag vill, men jag motpresterar gärna något så jag förtjänar den), jag har varit ute och promenerat 1½ timme och dessutom gjort ett gäng armhävningar och abslides. *chockad*
Alma sover hos sina farföräldrar.

Dagens reflektion: Är det så viktigt att ha rutiner att man inte ens kan fira nyår med sina vänner eftersom barnet absolut måste somna i sin egen säng ett visst klockslag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är viktigt med rutiner för barn!! Men det får inte alltid vara till ett hinder för andra viktiga saker också. ;-)

2006-01-07 @ 01:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback