tack å hej bilen...

När vi kom hem från cykelturen (som ungarna iaf älskade, nåt positivt ska det väl vara med den här jävla dagen?) skulle jag returnera mammas bil som vi lånat över natten. Jo tjena. Hejdå bilen, den var inte där jag hade lämnat den. Tack och hej bilen och våra två bilstolar. Hur stora är oddsen liksom att bilen kommer tillbaks med stolar i? Är det en tjuv med hjärna så säljer h*n stolarna, är det några jävla pundare som bara velat ränna runt och busköra så har dom ju dumpat stolarna nånstans och either way så lär ju inte vi få se våra bilstolar igen nånsin.
FAN vad arg jag är, jävla idioter!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Kristina!
Detta ligger vid Kallax. Man kör förbi flygplatsen, förbi Lulviken och efter det så kommer denna strand/hamn! Skitfin sand, varmt coch lååånggrunt vatten och rymliga ytor!
Åk dit när tillfälle ges!!

Kram Milla

Postat av: Camilla

Förresten, fan var irriterande med bilen... Håller tummar å tår att allt kommer tillbax i det skick den stals...även om oddsen är rätt dåliga...

Kram igen (du behöver nog ett gäng en dag som denna)

2006-07-06 @ 23:55:50
URL: http://mammamilla.blogg.se/
Postat av: Minna

Nä?! Fy faaaaan vad surt! Usch, att människor inte kan skilja på ditt o mitt. FY!

2006-07-07 @ 10:52:41
Postat av: maria

usch vad tråkigt!!!! jag hade åxå blivit mega ledsen och mega arg om detsamma hänt mig! :o(

2006-07-07 @ 21:00:12
Postat av: Camilla

Hej igen! Ang det där med den fina badstranden bortanför Kallax, du kan ju alltid ta flygbussen till Kallax, och sen knalla resten av biten *haha*
;)
Alla satt är bra förrutom dom dåliga!! ;)

Kram!

2006-07-07 @ 23:28:18
URL: http://mammamilla.blogg.se/
Postat av: Lisette med Alice & Lo

Men wtf! Hemskt med bilen! Idioter!

2006-07-09 @ 14:36:10
URL: http://lillolove.bilddagboken.se
Postat av: deleine

men va tråkigt det där med bilen.... får ni inte ut nya stolar på försäkringen????

2006-07-10 @ 10:45:10
URL: http://deleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback