Kameran är död...

Vår trogna kamera har dött. Den påstår att batterierna är slut fastän dom är helt nya och jag har provat med typ 17 olika.. Surt, särskitl som vi inte har cash nu att köpa nån ny kamera på ett tag.. Fördel är dock att när vi väl köper en ny kamera kommer vi att få en dubbelt så bra för halva priset vi betalade för vår då för tre år sen. :)
Möbelauktionen var väl sådär, dom hade lite fint, men inte min stil och så kändes det lite stressigt.. Jag satsar allt krut på ikea istället. Fick lite ångest för det förresten, så jag har avbeställt allt jag beställde på h&m och det från me&i också, största planen med klänningarna därifrån var ju att ungarna skulle ha dom på Almas kalas, men dom hinner ju inte komma tills dess, så då känns det lite meningslöst. Vill jag ha dom senare kommer det säkert gå att ropa in på Tradera i värsta fall (eller med mycket tur fynda när vårkolektionen säljs ut).
Nu måste jag nanna, imorrn blir det jobb igen och då är det 8 dagar på raken... Hoppla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback