Så fiiint!

Vi var ju till ikea igår jag och mamma, och jag köpte nya möbler till Almas rum, en billy med dörrar till som blev klädskåp och en rumsavdelare (expedit) med korgar i som blev leksaksförvaring. Det ser så himla bra ut nu! Imorgon ska vi köra iväg bokhyllan och byrån som hon hade innan och sen kan jag nästan känna mig nöjd med hennes rum, då är det bara ny färg på väggarna som saknas och det kan vänta ett tag.
Köpte även en skänk till v-rummet, emn vi ska montera den imorgon kväll, när vi kört bort den gamla. Den kommer att passa in! Jag hatar den fula gamla skänken som är helt fel som vi har där nu i brist på bättre, och är så glad att jag äntligen hittat vad jag vill ha! M muttrar lite om att jag är jobbig som håller på, men jag stör mig!
Nu när vi äntligen har något som skulle kunna kallas ekonomi så vill jag gärna se till att mitt hem är fint och inte bara ett hopplock av grejer vi fått/köpt billigt bara för att ha nånting öht.

Det enda som jag vill fixa sen är nytt bord till datarummet (och jag vet precis vade jag vill ha där, skulle ha köpt det nu när vi var på ikea men mor min trodde inte det skulle rymmas i bilen) och så måla om i köket, lillhallen och Almas rum. Det är ju inte alls mycket! Kanske att det blir lite målning på semestern? Beror väl på hur länge vi blir på Åland och vad vi gör sen.

Jag funderar på att gå och lägga mig i någorlunda vettig tid för en gångs skull, kanske jag hinner läsa lite på boken också. Imorgon ska vi på stan (förhoppningsvis barnlösa) och shoppa kläder åt M efter vi dumpat prylarna på kronan/kupan och sen ska vi hem och bygga skänk. Dessutom ska vi grilla på kvällen med grannfamiljerna. Just det, måste ju plocka fram kycklingen så den hinner marineras lääänge imorrn! Och köpa någon god sallad eller så.

Har haft en svacka med alldeles för mycket glass och alldeles för lite gi-käk och gick upp något kilo, men nu när jag skärpt mig igen är jag åter på väg nedåt, det känns bra att jag vet hur jag ska göra, vägrar bli fet igen, det är inte kul.

Kolla in mobbebloggen för nya foton, det kommer nya nästan dagligen, det är ju så himla enkelt!

Kommentarer
Postat av: sussan

så kul med ett nytt inlägg. Nu hoppas jag på att hinna ses nånting snart! Sommarlov börjar om en vecka!!!
Kram

2007-06-04 @ 15:20:33
Postat av: sara

Hejsan, vi känner inte varandra men jag kom in på din blogg av en slump och du verkar vara en trevlig tjej.
Det är så att jag arbetar som Hudvårdskonsult för Mary Kay. Vi är ju sedan 2006 sveriges bäst sålda hudvårds- och makeup märke.
Jag tänkte fråga dig, eftersom vi försöker ge alla chansen att åtminstonde kunna säga att de har fått PROVA våra produkter vid något tillfälle, om du skulle vara intresserad av att just få prova lite? Det är helt kostnadsfritt och du får gärna ta med dig 1-3 vänninnor om du vet någon som kan vara intresserad. Det brukar bli en härlig stund på ca
1-2 timmar, och ett utmärkt tillfälle att få umgås med sina vänner. Det finns inget som helst köptvång utan jag är glad bara jag får chansen att visa vilka otroliga produkter vi har. vi har ju även en helt fantastisk karriärmöjlighet som vi erbjuder som man får anpassa helt efter vilket liv man har och det finns inte ett enda krav, bara en massa underbara tjejer som
man får skratta och applådera mycket tillsammans med. Gratis utbildning och mycket mer. Visst låter det intressant. Jag kan väl få visa för dig vad vi gör och berätta lite om Mary Kay som företag. Hör av dig till mig så bokar vi in en tid. MVH /Sara Lundmark

2007-06-07 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback