skärpning!

Jag vill ju börja träna! På "riktigt" alltså. På gym. Men jag kommer aldrig iväg! Men nu fan ska jag se till att få bokat en tid på nautilus (nära och bra, sen tycker jag deras filosofi verkar vettig).
1 timme 2ggr/vecka måste jag väl klara av? Speciellt nu under sommaren när det bara är att cykla iväg! Sen till hösten/vintern har jag förhoppningsvis fått in rutinen så jag tar mig iväg då också, dessutom betalar jag ju för det så det borde väl vara motivation nog?
Nån som vill hänga på?

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja visst... men jag har inte råd :(

Postat av: Marlene

Ja fast dom sköna slantarna börjar inte rulla in förens i slutet på juli och då bara en halv lön. Sen har jag ju bara jobb till mitten av augusti.

2007-06-15 @ 01:01:37
URL: http://busbarnet.blogg.se
Postat av: Josse

Jag tycker att du ska kolla på STIL. Jag tror dom är mycket billigare än alla andra här i stan. (dessutom så ska de höja priserna till hösten, så det är bäst att passa på nu att köpa kort nu...)

2007-06-17 @ 00:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback