Lite nytt...

Det blev en del grejer från ikea, och nu är det mesta i ordning. krokar och skoskåp i datarummet, tavelhylla i v-rummet bakom soffan (supernajs!), vägghylla för Almas böcker i hennes rum och dito x 2 i sovrummet. Samt sänglampor, det är väl ags att pula upp såna nu, vi har ju bara bott här i 3½ år.. Dessutom har jag målat om i hallen, så nu återstår bara att montera hallmöbeln, det får väl bli typ på fredag eller lördag när jag är hemma nästa gång (idag jobbar jag till 17 och sen är det syjunta, imorrn jobbar jag 14-22, så det känns som att jag inte är hemma nästan nåt och definitvt inte på tider man kan borra och hamra på). Eller så skippar jag syjuntan och monterar ikväll istället. Det alternativet känns lite lockande faktiskt, särskilt som jag inte ens vet vad jag ska sy ikväll.
Bilder kommer nog ikväll eller om några dagar, har inte fotat nåt än, förutom den gräsliga tapeten i hallen innan målningen.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ah ser fram i mot och se bilder.. föresten hojta till när du ha tid o ses nästa gång..

Postat av: Anonym

Bilder!!!! Vill åxå på ikea :-)

2007-03-08 @ 19:14:55
Postat av: sussan

var jag...

2007-03-08 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback